• Volg ons

  Laten we de ontwikkeling van uw bedrijf

  een boost geven  

+32(0) 81 20 66 40 Newsletter

Retour à la page d'accueil de Burogest

Dienstverlening

Telefoonpermanentie en secretariaatswerk door professionelen: Burogest maakt uw leven gemakkelijker wanneer u maar wilt, waar u ook bent.

U bent niet altijd aanwezig op uw bedrijf, u heeft een afspraak buitenshuis of u werkt in een gesloten kantoor? Heeft u secretarieel werk te doen, ad-hoc of op regelmatige basis? Dankzij Burogest hoeft u geen secretaresse in te huren! Wij kunnen alleen wanneer u het nodig hebt uw telefoontjes beantwoorden en een telefoonpermanentie en telesecretariaat op afstand verzorgen.

Op dezelfde manier kan ons secretariaat op verzoek allerlei nuttige administratieve taken voor u uitvoeren (medische rapporten, onroerend goed taxaties, schriftelijke rapporten, mailings, ...).

Ten slotte kunnen we uw bedrijf ook bij ons domiciliëren (domicilieadres van uw maatschappelijke  of administratieve zetel, onthaal van uw klanten of leveranciers, ontvangst van uw post en pakjes).

Vraag uw gepersonaliseerde offerte

Onze verschillende diensten voor secretariaat op afstand (telesecretariaat) en telefoonpermanentie:

  1. Commercieel secretariaat - backoffice:
    Typewerk, klantenopvolging, ondersteuning van uw bedrijf.
    Burogest biedt een professionele ondersteuning van uw commercieel secretariaat en backoffice. Wij staan uw bedrijf extern of intern bij met een onmiddellijke reactiviteit. Deze formule is handig bij het verwerken van een grote toestroom van extra werk, bij gebrek aan personeel of bij een incidenteel gebeuren. U hoeft niet zelf op zoek te gaan naar een extra secretaresse! Klantenopvolging volgens uw wensen, mailings, commerciële acties, noem maar op: onze professionele medewerkers zorgen voor alles.

  2. Medisch secretariaat
    Extern of in uw praktijk, wij ondersteunen uw medisch secretariaat. Onze gekwalificeerde secretaris/secretaresse kan zorgen voor het typen van uw brieven, de voorbereiding van uw praktijk, het klassement, de onthaal van uw patiënten, technische assistentie ...

  3. Boekhoudhulp : Facturering, betalingsregistratie, accountingcodering, dashboards, salarisbeheer, administratief beheer, ...

  4. Communicatie : Sociale netwerken, websites, logo, alle papieren media (visitekaartjes, brochures, flyers, catalogi, ...), PowerPoint-presentatie, kleine video's, ...

  5. Het encoderen van databases (contactlijsten, petities, enquêtes, voorbereidingen van mailings): dienstverlening aan 29€ excl. btw/uur. Termijn overeen te komen.

LONLINE SOFTWARE : de BuroMobminder

Vraag uw gepersonaliseerde offerte

Telefoonpermanentie :

De beschikbaarheid van ons team telesecretarissen/telesecretaresses maakt Burogest een van de leiders in kwalitateits telesecretariaat op afstand.

Het principe is eenvoudig. Ons callcenter neemt voor een specifieke periode of permanent al uw oproepen op volgens uw instructies en vereisten.

Deze service is mogelijk van maandag tot vrijdag van 7.30 tot 19.00 uur, zonder jaarlijkse sluiting.

Onze software BuroMobminder is flexibel en autonoom, het is online te verkrijgen op uw pc, tablet, Ipad, Iphone.

Een automatische herinnering van de afspraak naar uw patiënt per SMS is inbegrepen.

U hebt ook 24 uur per dag toegang tot de online service voor afspraken met uw patiënten.