• Volg ons

  Laten we de ontwikkeling van uw bedrijf

  een boost geven  

+32(0) 81 20 66 40 Newsletter

Retour à la page d'accueil de Burogest

Kantoorverhuur

Burogest is veel meer dan alleen kantoorverhuur: u geniet automatisch van al onze logistieke diensten (parking, receptie, sanitair, kitchenette, ...)

Op de kruising van de autowegen Brussel-Luxemburg en Luik-Bergen, biedt Burogest volledig uitgeruste kantoren in haar infrastructuur te Loyers (Namen).

Deze kantoorverhuur voor korte of lange duur is de ideale oplossing voor jonge zelfstandigen of nieuwe bedrijven. Deze service is ook ideaal voor een bedrijf dat verbouwd wordt en zijn activiteiten niet wil onderbreken.

Inderdaad, ons systeem van kantoorverhuur voorkomt dat u geconfronteerd wordt met veel logistieke verplichtingen (energierekeningen, huurcontract van lange duur , enz ...).

Vraag uw gepersonaliseerde offerte

Wanneer u een kantoorruimte huurt bij Burogest, geniet u ook van alle extra diensten die inbegrepen zijn:

  • technische voorzieningen: telefoonlijnen, internetverbindingen, centrale kopieermachine, enz... ;
  • parking ;
  • klantenonthaal door onze medewerkers ;
  • toegang tot ons restaurant La Rotonde;
  • gebruik van de gemeenschappelijke ruimten en het sanitair ;
  • volledig ingerichte kitchenette ;

Een kantoor huren voor een jaar ... of per uur: u kiest zelf!

Met Burogest, geen rem meer op de voorzieningen van uw bedrijf. Inderdaad, onze gedeelde kantoorruimten zijn al te huur voor een uur: u bezet ze alleen als u afspraken hebt. We verhuren onze kantoorruimten ook per maand, per jaar : alles is mogelijk.

Formule FLEX OFFICE, kantoren toegankelijk met Wifi van 8u tot 18u30.


Ons aanbod kantoorruimten te huur

  1. Een privékantoor huren: uw privé-werkplek 24 uur op 24
    U huurt een gepersonaliseerd volledig privékantoor dat 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk is. Deze privé-werkruimte is de ideale oplossing als u onmiddellijk wilt gebruik kunnen maken van een comfortabel kantoor in een hoogkwalitatief kantorencomplex, met aanvullende op maat gemaakte dienstverlening .
  2. Een gedeeld kantoor huren: een goedkope oplossing
    Wilt u een kantoor bezetten op bepaalde vaste uren (bijvoorbeeld: halve dagen op een bepaalde dag, of op meerdere dagen in de week?) Dan is het huren van een gedeeld kantoor de oplossing om aan te bevelen.
    Tijdens uw uren is het kantoor gepersonaliseerd en u beschikt over privékasten.
  3. Een kantoorruimte huren « à la carte » (verhuur per uur)
    U wilt punctueel een professioneel onderkomen hebben voor occasionele afspraken? Kies dan voor onze kantoorverhuur per uur of voor een halve dag.

Gedeeld kantoor: de oplossing voor startups en freelancers

Burogest biedt een handige en economische service waarmee freelancers, zelfstandigen en startups een werkplek kunnen huren in een gedeeld kantoor. Deze flexibele en moderne oplossing biedt een aangename, moderne werkomgeving voor een aantrekkelijke prijs, zonder dat u een huurovereenkomst van lange duur moet afsluiten.

Het zakencentrum Burogest in Loyers, nabij Namen, is gelegen op de kruising van de snelwegen Brussel-Luxemburg (E411) en Luik-Bergen (E42). Een grote gratis parking verwelkomt de bezoekers, terwijl het bedrijfsrestaurant La Rotonde u in staat stelt om businesslunches en professionele evenementen te organiseren.

Een Flexkantoor huren: de voordelen van deze formule

Deze praktische oplossing die deel uitmaakt van het brede scala diensten van Burogest, bestaat uit het samenbrengen van verschillende bedrijven in eenzelfde kantoorruimte, waar u gebruik kunt maken van de volgende inrichting:

  • Een of meerdere moderne en comfortabele werkplekken, bestaande uit een bureautafel en een stoel;
  • Onbeperkte toegang tot het bedrijvencomplex van maandag tot vrijdag van 8 tot 18.30 uur via een elektronisch badgesysteem;
  •  Een supersnelle wifi-verbinding.

De verhuur van bureautafels in de flexkantoren is met name geschikt voor startups die zich willen lanceren, voor micro-ondernemingen, voor freelancers en zelfstandigen die een kantoor buitenshuis willen, voor vertegenwoordigers die constant op de baan zijn en die af en toe een kantoorruimte nodig hebben en voor werknemers waarvan het bedrijf geen telewerk toestaat, maar die niet naar het hoofdkantoor kunnen komen.

Een korte termijn huurcontract met meerdere voordelen

Een per maand vooraf te betalen contract van minimaal drie maanden is wat Burogest en de klant bindt. Deze alternatieve korte termijn oplossing biedt vele voordelen:

  • Geen langdurende huurovereenkomst voor een kantoorgebouw. Nieuwe bedrijven en kleine startups vermijden zo de risicovolle verplichting van een lange termijn huurcontract en minimaliseren hun kosten. Voor vertegenwoordigers die slechts een paar uur per week een werkplek nodig hebben, is dit de oplossing op maat. Zelfstandigen en freelancers genieten zo van een professionele kantoorruimte die niet aan huis is.
  • Een aantrekkelijke prijs. Voor startups en kleine bedrijven is de kost van het huren van een flexkantoor in vergelijking met een traditioneel kantoor meer dan interessant.
  • Een stimulerende werkomgeving. Het werken binnen eenzelfde kantoor met andere bedrijven genereert een zekere mate van interactiviteit tussen die bedrijven, wat kan leiden tot een heus professioneel netwerk.
  • Ongeëvenaarde flexibele werktijden. Iedereen is vrij om van maandag tot vrijdag de werkplek te bemannen wanneer hij dat wenst, u kan uw eigen planning maken voor uw dringende of administratieve taken : voltijds, deeltijds, een paar uur hier en daar, ...
  • Een erkend zakencomplex dat gemakkelijk toegankelijk is. Burogest ligt op de kruising van de autosnelwegen E411 en E42 en biedt een eigentijdse en uitnodigende infrastructuur die uw bezoekers op hun gemak zal stellen en waar u gratis kunt parkeren.
  • Een vergaderzaal twee uur per maand. Om een maandelijkse vergadering te kunnen organiseren of om uw belangrijkste klanten te kunnen ontvangen, stellen we u een vergaderruimte ter beschikking voor een duur van twee uur per maand, afhankelijk van de beschikbaarheid.

Optioneel extra diensten tegen een voorkeurstarief:

Burogest geeft de voorkeur aan klanttevredenheid en biedt aanvullende diensten bij de huur van een flexwerkplek aan een aantrekkelijke en gereduceerde prijs.

Ons team biedt een waaier aan dienstverlening en bijkomende mogelijkheden om bij te dragen aan de evolutie van uw bedrijf en u een professioneel en uitgebreid werkkader te bieden.

  • Domiciliëring van uw bedrijf op het adres van het complex voor een eenvoudige postbehandeling.
  • Telesecretariaat op afstand: het voorzien van een telefoonpermanentie door een team professionele medewerkers, maar ook een online afspraakplanningssysteem en het bijhouden van een agenda via een gebruiksvriendelijke software.
  • Secretariaatswerk: Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in commercieel beheer, medisch secretariaat, technische- of immobiliën administratie en zijn bekwaam om databases aan te vullen.
  • Verhuur van seminariezalen, vergaderzalen of conferentiezalen.

Vraag uw gepersonaliseerde offerte

Een werkplek nodig voor uw bedrijf? Neem contact met ons op!

U hebt noch het budget, noch de wens om het risico te nemen om onafhankelijke kantoren te huren? Neem contact met ons op voor een gratis offerte voor het huren van een werkplek binnen een gedeeld flexkantoor of voor meer informatie over onze alternatieve kantooroplossingen. Ons team zal u graag informeren.


Domicilieadres van uw bedrijf / virtueel kantoor (uw maatschappelijke of administratieve zetel of ontvangst van uw pakjes)

Burogest kan ook het domicilieadres van uw bedrijf onderbrengen. Dit kan het geval zijn:

  • Om uw officiële maatschappelijke zetel te vestigen (inderdaad, in sommige gevallen is het niet toegestaan om de maatschappelijke zetel van uw bedrijf bij u thuis te vestigen, bijvoorbeeld als u huurder bent);
  • Als u constant op de baan bent, is een afleverpunt voor uw post en pakjes noodzakelijk;
  • Als u een filiaal van uw bedrijf wilt vestigen in het centrum van België;
  • Voor de ontvangst en het doorsturen van uw post en pakjes: volgens de gewenste follow-up (scannen, doorsturen, bewaren, ...);
  • In het kader dat u occasioneel een bureau nodig heeft voor uw afspraken ;

U geniet dan ook van huurmogelijkheden van onze kantoren en vergaderruimtes aan verlaagd tarief.